TONIK ZIOŁOWY DO CERY TŁUSTEJ "SZAŁWIA LEKARSKA" POLSKIEJ MARKI FITOMED.

Tonik ziołowy "Szałwia lekarska" to naturalna propozycja firmy Fitomed skierowana do osób z cerą skłonną do przetłuszczania, powstawania zaskórników oraz trądziku.
Produkt ten skonstruowany został na bazie naturalnych składników, do których zaliczają się te najistotniejsze: wyciąg z szałwii, wyciąg z nagietka, a także d-panthenol.
Właśnie ta kombinacja wywarła u mnie chęć przekonania się na własnej skórze - a właściwie cerze - o możliwościach, jakie stoją za tonikiem ziołowym "Szałwia lekarska" polskiej firmy Fitomed.
Muszę przyznać, że byłam mile zaskoczona już po pierwszym jego użyciu. Początkowo urzekł mnie zapach wydobywający się z wnętrza ciemnej dwustumililitrowej butelki.
Myślałam, że będzie dość nieprzyjemny, czyli drażniąco - ziołowy. Ku mojemu zdziwieniu, po otwarciu opakowania, do nozdrzy dotarła delikatna woń kwiatowa.
Po naniesieniu toniku ziołowego Fitomed na płatek kosmetyczny ujrzałam jego kolor. Był on ciemnożółty. To kolejny plus, ponieważ kosmetyki naturalne z reguły odznaczają się właśnie taką ciemną barwą.
Jeżeli natomiast chodzi o samo działanie toniku ziołowego do cery tłustej "Szałwia lekarska", jest ono bardziej niż pożądane. Moja cera została odświeżona, zyskała również na gładkości.
Produkt polskiej marki Fitomed odpowiednio nawilżył moją skórę, nie powodując podrażnienia, co zapewne przełożyłoby się na jej zaczerwienienie. Nic z tych rzeczy!
Tonik ziołowy do cery tłustej "Szałwia lekarska" wręcz łagodzi wszelkiego rodzaju niedoskonałości i ogranicza wydzielanie sebum.
Ponadto jest on niezwykle wydajny i wchłania się w mgnieniu oka.
Reasumując, tonik ziołowy "Szałwia lekarska" wyprodukowany przez firmę Fitomed jest naturalnym produktem, za którym przemawiają składniki, ciemna butelka oraz jego kolor, a przede wszystkim działanie.
To fantastyczna opcja zarówno dla osób z cerą problematyczną i skłonną do wydzielania sebum, jak również dla tych z cerą mieszaną.
Biorąc pod uwagę fakt, iż tonik ziołowy do cery tłustej marki Fitomed zawiera naturalne składniki i tym samym ciemne opakowanie, zalecałabym jego przechowywanie co najmniej w temperaturze pokojowej, a najlepiej w lodówce
(wtedy bonus stanowi przyjemny chłód powodujący dodatkowe orzeźwienie dla cery).
Z czystym sumieniem - i cerą! - polecam tonik ziołowy do cery tłustej "Szałwia lekarska" polskiej firmy Fitomed.

Komentarze

Popularne posty